måndag 24 oktober 2011

Powerpoint och influensa

Att försöka göra en snygg och kvalitativ powerpoint presentation samtidigt som man har 39 graders feber och influensa, är inget jag rekommenderar!

Jag har ändå tragglat på hyfsat och testat lite nya saker i programmet powerpoint.
Att lägga in bilder och även filmer, är något jag inte gjort tidigare. Det var en rolig uppgift, att skapa en presentation om Linux och en jämförelse med Windows.
Jag har valt att spinna vidare på detta ämne, som jag arbetat lite ytligare med tidigare under kursen. Nu fick jag chansen att mer fördjupa mina kunskaper, och då tog jag den chansen istället för att börja beta av något mer ämne som då också hade blivit en ytlig redogörelse.

Återkommer när den är helt klar, och jag är frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar